Zmiana trybu obsługi klientów

Print Drukuj

Szanowni Państwo.

Uprzejmie informujemy, że od 14.06.2021r. nastąpi zmiana trybu obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie.
Przywrócona zostanie usługa rezerwacji wizyt, która umożliwia rezerwację konkretnego terminu na załatwienie spraw dotyczących rejestracji oraz pośrednictwa pracy.

Rezerwacji można dokonać przez Internet na stronie https://szczecin.praca.gov.pl/rezerwacja-wizyty.
Do urzędu należy zgłosić się 10 minut przed umówioną wizytą z pracownikiem.

Nadal aktywna jest usługa rejestracji elektronicznej na portalu: https://www.praca.gov.pl.

Możliwe są dwa sposoby rejestracji:
  • z wizytą w urzędzie – prerejestracja (użytkownik nie posiada kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ani profilu zaufanego ePUAP, nie musi dołączać dokumentów w formie elektronicznej, system zaproponuje termin wizyty).
  • bez konieczności wizyty w Powiatowym urzędzie pracy – pełna rejestracja elektroniczna (użytkownik posiada wszystkie wymagane dokumenty w formie elektronicznej oraz kwalifikowany podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP). Ten sposób rejestracji wymaga dołączenia wszystkich zeskanowanych dokumentów.
W związku z panującą w dalszym ciągu epidemią, preferowaną formą obsługi klientów przez Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie jest wcześniejsze umówienie się na wizytę drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Ważne numery telefonów:
  • Bezpłatna Infolinia Urzędu – 0 800 13 14 14
  • Informacja - 91 42 54 900
  • Sekretariat - 91 42 54 950
  • Fax. - 91 422 55 33
  • Rejestracja - 91 42 54 971, 91 42 54 918, 91 42 54 923,
  • Dodatki aktywizacyjne - 91 42 54 977
  • Oferty pracy – 516 086 991
  • Terminy wizyt - 91 42 54 905, 91 42 54 913
  • Zgłoszenie ofert pracy, informacja starosty – 91 42 54 991, 91 42 54 994
  • Dział ds. Cudzoziemców - 91 42 54 941, 91 42 54 990 
Tarcza Antykryzysowa:
  • Pożyczki dla mikroprzedsiębiorców art. 15zzd - 91 42 54 989
  • Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników art. 15zzb – 91 42 54 916
  • Dofinansowanie kosztów działalności dla samozatrudnionych art. 15zzc – 91 42 54 957
  • Dofinansowanie wynagrodzeń dla pracowników organizacji pozarządowych art. 15zze – 91 42 54 912
 
Wnioski i podania można składać również za pomocą:        Skrzynka podawcza – Rejestracja i pozostałe sprawy (Wejście „A" w przedsionku urzędu).
       Obsługa w godzinach 7:30 - 15:30.
      
       Skrzynka podawcza – Tarcza Antykryzysowa - obsługa pracodawców (Wejście „B" od parkingu).
       Obsługa w godzinach 7:30 - 15:30.
 
Wszystkie dokumenty, które zostaną umieszczone w skrzynce podawczej należy czytelnie wypełnić i podpisać!  Niezbędne jest podanie aktualnego numeru telefonu lub adresu e-mail w celu dalszego kontaktu pracownika urzędu z klientem.

Informacja

Zachęcamy do korzystania z Punktu informacyjnego, który działa w budynku urzędu (wejście "A"). Klienci, którzy chcą załatwić urzędową sprawę mogą zgłosić się po pomoc. Punkt działa w godzinach otwarcia Urzędu Pracy, od poniedziałku do piątku 7:45 – 15:30 (Informacja dostępna bez potrzeby umawiania się na wizytę).

Nadal klienci będą obsługiwani przy zachowaniu wymaganych środków ostrożności.
Na terenie urzędu obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa oraz nakaz utrzymania bezpiecznej odległości między klientami i pracownikami.
Przy wejściu do budynku, do dyspozycji klientów znajdują się płyny do dezynfekcji rąk.


Druki dotyczące rejestracji dostępne są TUTAJ oraz w pomieszczeniu informacji Urzędu.
Jednocześnie informujemy, iż wszelkie inne druki naszego Urzędu mogą Państwo znaleźć TUTAJ.
 
Pełny wykaz telefonów:  Książka teleadresowa urzędu
 
Prosimy o niezwłoczne opuszczenie budynku urzędu po załatwieniu sprawy w urzędzie.
Uprzejmie dziękujemy za przestrzeganie powyższych zasad.
 
Informacje o publikacji dokumentu