Szanowni Państwo.
Uprzejmie informujemy, że od 14.06.2021r. nastąpi zmiana trybu obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie.
Przywrócona zostanie usługa rezerwacji wizyt, która umożliwia rezerwację konkretnego terminu na załatwienie spraw dotyczących rejestracji oraz pośrednictwa pracy.
Rezerwacji można dokonać przez Internet na stronie https://szczecin.praca.gov.pl/rezerwacja-wizyty.
Do urzędu należy zgłosić się 10 minut przed umówioną wizytą z pracownikiem.
Nadal aktywna jest usługa rejestracji elektronicznej na portalu: https://www.praca.gov.pl.
Możliwe są dwa sposoby rejestracji:
- z wizytą w urzędzie – prerejestracja (użytkownik nie posiada kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ani profilu zaufanego ePUAP, nie musi dołączać dokumentów w formie elektronicznej, system zaproponuje termin wizyty).
- bez konieczności wizyty w Powiatowym urzędzie pracy – pełna rejestracja elektroniczna (użytkownik posiada wszystkie wymagane dokumenty w formie elektronicznej oraz kwalifikowany podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP). Ten sposób rejestracji wymaga dołączenia wszystkich zeskanowanych dokumentów.
Ważne numery telefonów:
- Bezpłatna Infolinia Urzędu – 0 800 13 14 14
- Informacja - 91 42 54 900
- Sekretariat - 91 42 54 950
- Fax. - 91 422 55 33
- Rejestracja - 91 42 54 971, 91 42 54 918, 91 42 54 923,
- Dodatki aktywizacyjne - 91 42 54 977
- Oferty pracy – 516 086 991
- Terminy wizyt - 91 42 54 905, 91 42 54 913
- Zgłoszenie ofert pracy, informacja starosty – 91 42 54 991, 91 42 54 994
- Dział ds. Cudzoziemców - 91 42 54 941, 91 42 54 990
- Pożyczki dla mikroprzedsiębiorców art. 15zzd - 91 42 54 989
- Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników art. 15zzb – 91 42 54 916
- Dofinansowanie kosztów działalności dla samozatrudnionych art. 15zzc – 91 42 54 957
- Dofinansowanie wynagrodzeń dla pracowników organizacji pozarządowych art. 15zze – 91 42 54 912
Wnioski i podania można składać również za pomocą:
- poczty elektronicznej: pupszczecin@pupszczecin.pl, sekretariat@pupszczecin.pl,
- poczty tradycyjnej na adres: Powiatowy Urząd Pracy w szczecinie, ul. A. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin,
- platformy EPUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-urzedu/pupszczecin,
- portalu praca.gov.pl: https://www.praca.gov.pl
- za pośrednictwem skrzynki podawczej:
Obsługa w godzinach 7:30 - 15:30.
Skrzynka podawcza – Tarcza Antykryzysowa - obsługa pracodawców (Wejście „B" od parkingu).
Obsługa w godzinach 7:30 - 15:30.
Wszystkie dokumenty, które zostaną umieszczone w skrzynce podawczej należy czytelnie wypełnić i podpisać! Niezbędne jest podanie aktualnego numeru telefonu lub adresu e-mail w celu dalszego kontaktu pracownika urzędu z klientem.
Informacja
Zachęcamy do korzystania z Punktu informacyjnego, który działa w budynku urzędu (wejście "A"). Klienci, którzy chcą załatwić urzędową sprawę mogą zgłosić się po pomoc. Punkt działa w godzinach otwarcia Urzędu Pracy, od poniedziałku do piątku 7:45 – 15:30 (Informacja dostępna bez potrzeby umawiania się na wizytę).
Nadal klienci będą obsługiwani przy zachowaniu wymaganych środków ostrożności.
Na terenie urzędu obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa oraz nakaz utrzymania bezpiecznej odległości między klientami i pracownikami.
Przy wejściu do budynku, do dyspozycji klientów znajdują się płyny do dezynfekcji rąk.
Druki dotyczące rejestracji dostępne są TUTAJ oraz w pomieszczeniu informacji Urzędu.
Jednocześnie informujemy, iż wszelkie inne druki naszego Urzędu mogą Państwo znaleźć TUTAJ.
Pełny wykaz telefonów: Książka teleadresowa urzędu
Prosimy o niezwłoczne opuszczenie budynku urzędu po załatwieniu sprawy w urzędzie.
Uprzejmie dziękujemy za przestrzeganie powyższych zasad.