Informacja o możliwości składania wniosków przez osoby niepełnosprawne oraz pracodawców na zadania finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, w związku z otrzymaniem środków PFRON, zaprasza osoby niepełnosprawne oraz pracodawców do składania wniosków na poszczególne zadania:
Osoby niepełnosprawne:
Osoby niepełnosprawne:
- dotacje dla osób niepełnosprawnych na podjęcie działalności gospodarczej albo działalności w formie spółdzielni socjalnej,
- szkolenia indywidualne osób niepełnosprawnych,
- dofinansowanie do oprocentowania kredytu bankowego zaciągniętego na kontynuację działalności gospodarczej.
Wnioski do pobrania znajdują się na stronie internetowej: szczecin.praca.gov.pl w zakładce: dla bezrobotnych i poszukujących pracy / usługi dla niepełnosprawnych lub na dole podstrony.
Pracodawcy:
Pracodawcy:
- zwrot koszów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej,
- zorganizowanie stażu dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej jako poszukujący pracy niepozostający w zatrudnieniu,
- zwrot dodatkowych kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych,
- szkolenia pracowników niepełnosprawnych.
Wnioski do pobrania znajdują się na stronie internetowej szczecin.praca.gov.pl w zakładce: dla pracodawców i przedsiębiorców / zatrudnianie niepełnosprawnych lub na dole podstrony.
Przesłanie lub złożenie wniosku jest możliwe:
1. W postaci papierowej za pośrednictwem poczty na adres urzędu: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin.
2. Osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (skrzynka podawcza umieszczona w przedsionku budynku, WEJŚCIE "B" do Urzędu od strony parkingu) w godzinach 8:00-15:00.
3. Za pośrednictwem platformy praca.gov.pl lub epuap.gov.pl po opatrzeniu go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym (ePUPAP) - Poniżej instrukcja wysłania wniosku. (Uwaga! Wnioski wysłane mailem nie będą rozpatrywane).
Przesłanie lub złożenie wniosku jest możliwe:
1. W postaci papierowej za pośrednictwem poczty na adres urzędu: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin.
2. Osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (skrzynka podawcza umieszczona w przedsionku budynku, WEJŚCIE "B" do Urzędu od strony parkingu) w godzinach 8:00-15:00.
3. Za pośrednictwem platformy praca.gov.pl lub epuap.gov.pl po opatrzeniu go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym (ePUPAP) - Poniżej instrukcja wysłania wniosku. (Uwaga! Wnioski wysłane mailem nie będą rozpatrywane).
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy PUP w Szczecinie telefonicznie: tel. 91 42 54 958 w godz. 7:45-14:45.
W szczególnych przypadkach obsługa bezpośrednia w siedzibie Urzędu będzie możliwa po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny spotkania pod nr tel. 91 42 54 958.
W szczególnych przypadkach obsługa bezpośrednia w siedzibie Urzędu będzie możliwa po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny spotkania pod nr tel. 91 42 54 958.