ul. A. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin
tel. 91-42-54-900
Adres elektronicznej skrzynki podawczej:
/pupszczecin/SkrytkaESP
Bezpłatna Infolinia:
800 13 14 14
Faks: 91-422-55-33
pupszczecin@pupszczecin.pl
sekretariat@pupszczecin.pl
Godziny pracy urzędu
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
Godziny przyjmowania klientów
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 01.01.2015r. świadczenia można odbierać w okienku kasowym Banku PKO BP. Odbiór świadczeń w Banku PKO BP nastąpi na podstawie ważnego dokumentu tożsamości, tj. dowodu osobistego lub paszportu.
Przyjmowanie wniosków, petycji i skarg
Przyjmowanie klientów w sprawie skarg, wniosków i petycji odbywa się przez Dyrektora Urzędu lub Zastępcę Dyrektora Urzędu w czwartki w godz. 13:00 - 15:45 po wcześniejszym umówieniu się. Ponadto skargi, wnioski i petycje można składać od poniedziałku do piątku w godz. 7:45-14:45 bezpośrednio u Kierowników Działów i Referatów.
Korespondencja z Urzędem
Uprzejmie informujemy, że PUP Szczecin udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.